Pages

Saturday, May 21, 2011

Bukan gatal tapi da PERLU

semalam ak telah meletihkan diri pegi cari printer murah2 yang dapat tahan lama. so aku pilih la yang laser n ad function scanner. yg plg murah pon 2man gurai. tu pon x menarik pilihan xde. mujur la kali nih aku da wat jyunbi x mcm ak bli jam arituh. dlu masa bli jam ak pkai beli jer. pah2 tgk yg kat on9 lg murah lg comey lagi segala2ny lah. menyesal gila. semalam sebelum ak kluar umah utk mendapat keperluan ak tuh, ak telah menghabiskan masa cari printer on9. letih la jugak aku. last jumpa la yg 16800 yen punya. walaupun agak mahal lagi kira okey la tuh. barang baru kan. jenama canon. so dipagi yang hujan aku pon memulakan pembelian ak. dan gambar disebelah ni merupakan barang yang akan sampai kat umah aku. tgh2 menaip nih tba2 ak tertny kat diri aku. nape ak x usha yang hp dlu ek. ne la tau dpt lg murah. so jap lg la baru ak usha. bior pon ak da bli menatang nih td. ne tau blh cancel ak cancel jer la. klu x amik jer la yang nih. sabo je la~~~ ヘ(^_^ヘ)(ノ^_^)ノ

No comments:

Post a Comment