Pages

Thursday, February 24, 2011

teori yang camBODOH

aku ada drama omputih ak syok sgt follow.. drama tuh ialah "macam mane saya boleh jumpa mak awak".. dipendekkan cerita, dalam citer ad 5 watak utama.. yang pertama ted iaitu kesah perjalanan hidupnya utk mencari pasangan yang ideal dalam hidup dia.. kendian ada la lagi 4 orang bestfrend dia tuh..

ada la dalam satu episod tuh wujud satu teori yang dikeluarkan oleh barney(salah satu kawan baek ted yang selalu tido dengan pompuan tapi tidak suka dalam perhubungan serius) ketika sedang berbual marshall(kawan baek ted sejak dari kolej) iaitu THE MERMAID THEORY(TMT)..

TMT muncul pada beribu tahun yang lalu.. dimana terdapat  2 orang lanun yang tersesat kat tengah lautan utk jangka yang agak lama.. one day, sedang2 syok mereka mencari daratan.. both of the pirates saw cik dugong.. disebabkan selalu tgk dugong tuh dan sudah lama tidak bersua dengan wanita2.. both of them nampak cik dugong tuh macam mermaid yang sedang melambai memanggil mereka.. maka disitulah bermulanya TMT..

agak2lah kan.. klu orang baca citer aku tulis dapat paham ke x?? aku malas nak tafsirkan maksud sebenar teori tuh.. so pandai2lah sape  yang nk tahu tafsirkan sendiri yep.. xpon pg jer tgk drama tuh.. best jer pon bg ak.. walaupon agak panjang berjela2.. bila ntah si ted tuh nk jumpa isteri dia.. x suka gila ak.. tp jlan citer dia mmg menarik dan teramat kelakar romantis bodoh n mcm2 lagi la.. actualy ak pon risau pasal teori nih.. sbb ap?? kna pkirlah sendiri....

1 comment: