Pages

Sunday, March 20, 2011

setelah sekian lama...tapi masih kna tnggu lagi...

kira excited gila bila hari semakin fly da dekat...duit berhabis x berkira da...apa yang da beli....apa yang belum beli...suma da check giler2...tapi bila dengar nihon kena tsunami...ak wat x heran agi...aku x berhenti mengharap...bila radiasi pon aku masih mengharap...famly aku nak pagi holiday kat KL...so pg KL awl2 la...sesampai nk duk kat hotel...datanglah berita yang paling aku anti...so sampai sekarang xde berita yang menarik dah utk aku...sampai bila aku kena tggu nih...mood da xde da...tapi tu hanya mula2 jer la...aku pkir2 blk...nde da jadi kan...lbh baek ak wat nde laen dlu...banyak lagi benda yang aku belom wat kat malaysia nih...nk shoppg ak bkn jns ska shopping...so apa aku nk wat yep...aku nk pg jln2...nmpkny xde kwn2...harap2lah ad kwn2 ak yang timbul ajak pg jln...kan best...nape lah suma nak terperuk kat umah jer...baek la pagi jalan...malaysia xkena radiasi pon...hahahahaha

6 comments:

  1. ak nk g jalan2..tp parents ak ni jenis cerewet sket.susah nk lepas ak jlan2..tambah2 kalo ngan kwn2..hurrrmmm..T___T..boring nk mati da!!!

    ReplyDelete
  2. hee. jom g jalannnnn!~ xda geng jugak T^T

    ReplyDelete
  3. yo yo, suke ngat buat spekulasi pasal org len~

    dak2 ni pun bosan gak dok umah, ingat ko sorg keww, ingt nak ngat terperuk kat umah nih

    moh la, skang ktrg tgh plan2 nak g jalan
    pulau pangkor or taman negara kot

    ReplyDelete
  4. aku pn sama r cm lini.. haha~
    lagi2 kalu nk pegi bercuti mana2.. susah kot..
    syak, yeke?? kalu jd bgtaw r.. mne r taw kot2 aku bleh ikut..huhu~

    ReplyDelete
  5. Rifqi>>
    takat nih plan nak g tekam plantation resort lak huhu
    http://www.plantationresorts.com.my/tekam/tekam_rna.shtml

    taman negara maybe xleh g kot, musim hujan lg

    pastu ingt nak g gua gelanggi sekali or tmpt2 len sekitar jerantut nih~ huhu

    ReplyDelete
  6. woho..da jumpa yo! meh sini nk follow!

    ReplyDelete